"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

و خدا نزدیک است....

 

همان جایی که تو باور نداری....

 

 

تسنیم

نظرات  (۷)

۰۳ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۰ فانوس گمشده
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنید
من لینکتون کردم
شمام مایل بودین لینکم کنین
یاعلی
پاسخ:
سلام 
تشکر 
شما هم 

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان ...

 

 

 

 

توبنویس : tobenvis.com

چرا نمی نویسید چند وقته؟

دلم به یاد مدینه بهانه میگیرد
سراغ باغ گلی را شبانه میگیرد
چه حکمت است که چون نام فاطمه(س) آید
برای گریه دل من بهانه میگیرد...

 

سلام

شهادت صدیقه ی طاهره را تسلیت عرض میکنم

التماس دعا

الهی عطا کن به فکرم تو نوری
که محصول فکرم دعای تو باشد...
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۲۴ محمد علیزاده
خدااااااااا
روح ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">