"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

اعراف من چند سالی بود لب مرز عاشقی بود

شلمچه

 

زمزمه میکردم 

دل گفته های تو با خداییت را 

حسین جان 

 

امسال پای رفتن را گرفتند 

اما دلم هنوز 

از 275 کیلومتری

مرز شلمچه 

میخواند عاشقانه های تورا

حسین جان!

تسنیم

نظرات  (۲)

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۰ خانم الفــــ

سلام

قلمتان را خرج امام روح الله میکنید؟
چشم انتظار قلم هایتان برای شرکت در موج وبلاگی « ابد والله ما ننسی خمینی... » هستیم
(مطالب آبی رنگ،مشترک هستند بین نوشته ها)

 در ضمن :



و عده ی ما پیاده روی دلدادگان رو ح الله
حرکت از خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به سمت مرقد مطهر امام روح الله
زمان 14 خرداد بعد از نماز صبح

لطفا به دوستانتون هم خبر بدید...

سلام چرا نمینویسد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">