"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

آری !

حجاب محدودیت است ......

 

 

برای چشم های نا پاک!

تسنیم

نظرات  (۱۱)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ محمد حسین عباسی
وبلاگ زیبایی دارید.
هم زیبایی ظاهر ،هم زیبایی  باطن.
اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۹ یعقوب کربلا
به روز هستم
آمده ایم تا در این جنگ نرم ، دست به انفجار ی سخت بزنیم . آن هم از نوع سایبری ...
باشد که پیروزی را با طعم شهادت در رکاب مولایمان بچشیم...
313 سیصد و سیزده
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۲ ماهی روزه دار

چشم اگرپوشیده باشد دل نمیگردد سیاه

بیشتر تاریکی این خانه از چشم است وبس!

سلام  و طاعات قبول !

از شما دعوت می شود در سومین مجلس هیئت وبلاگی فاطمه الزهرا سلام الله علیها شرکت کنید .

التماس دعا 
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ سجاد عسکری
میام سر میزنیم...
ولی بروز نیستید...
با «یا من هو ذکره حلو» پله سوم هیات وبلاگی به روزم!
تشریف بیاورید!
سلام همسنگر!
خدا قوت...
به روز هستیم، خوشحال میشیم تشریف بیاری و مارو از نطراتت محروم نکنی!
یا علی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۵ سجاد عسکری
سلام...
پیشنهاد تبادل لینک؟؟؟
صلوات

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
حجاب محدودیت است"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/10159 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

 

سایت «حرف تو» به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اقدام به ایجاد مسابقه وبلاگی با عنوان «مساجد را پر کنید» کرده است. چشم انتظار مطالب خوب شما مرتبط با این موج وبلاگی هستیم.

یا علی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۰ یعقوب کربلا
احسنت..
به روز هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">