"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

خدای من

با خدای علی (ع)فرق دارد....

 

خداجونم

علی (ع)تو هم با علی (ع ) من هم فرق دارد؟

تسنیم

نظرات  (۸)

سلام
عید دوباره خدایی شدنمون مبارک!
به روز هستیم، تشریف بیارید خوشحال میشیم...
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
طاعات قبول
عیدتون هم پیشاپیش مبارک
[گل][گل]
[گل]

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما



سلام...

التماس دعا
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۶ یعقوب کربلا
به ما هم سر بزنید

یاعلی
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۴ یعقوب کربلا
به روز هستم
آفرین!
ممنون میشم منو لینک کنید!!
masjoud.blog.ir
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۳۹ سجاد عسکری
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">