"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

منتخب مردم فهیم ایران!

جناب دکتر

شما روزهایی نه چندان دور به 70 میلیون قول دادید:

شعارم اعتدال ٫عقلانیت و تدبیر است.

آمده ام تا خط اعتدال را جایگزین خط افراط کنم.خودتان گفتید میثاق ما عدل است.:پس چرا همه کابینه شما از اصلاح طلبان و دوران سازندگی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 به روش های کودکانه پایان می دهیم تا افراد شایسته انتخاب شوند... و بعد ازانتخاب گفتید:کابینه فراجناحی ٫شایسته سالار و اعتدال گرا را تشکیل میدهیم:جناب دکتر پس چرا میانگین سن کابینه شما اینقدر بالاست؟؟؟؟؟

جوان٫انقلابی و مکتبی باشد٫شرق گرا و غرب گرا نباشد٫مدیر٫مدبر و خوش سلیقه باشد.:آیا بعضی از کابینه شما مشاوره میرحسین موسوی را در کارنامه ندارند؟آیا بعضی از آنها برخورد بد و شدید یا نیروهای ارزشی را در کارنامه ندارند؟

 

شما کلید حل مشکلات و امید را به همه قول دادید ,افرادی با فکر و طرح و ایده نو ,برای تحول ,آیا آقایانی که معرفی کردید یازگشت به دولت گذشته نخواهد بود؟

 

 

تسنیم

نظرات  (۲)

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۵ سجاد عسکری
موفق باشید...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۱ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">