"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

گفتند هرهفته به بهشت آباد بروید 

تا یاد آخرت و مرگ زنده باشد

اما!

هر هفته به یاد شب نشینی های آنچنانی می افتم 

با سنگ تمامی که  این پسر و دخترکان برای خود 

می گذارند...

تسنیم

نظرات  (۴)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"
عبرت"
"
با آدرس: http://www.harfeto.ir/?q=node/5544 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

سایت "حرف تو" با راه اندازی موج وبلاگی "فعلاً نصیحت می کنم" از تمامی افسران جنگ‌نرم خواهشمند است با انعکاس بیانات رهبری و تحلیل و تبیین سخنان معظم له در وبلاگ و وبسایت های خود، و ارسال لینک آن در قسمت ارسال مطلب در سایت "حرف تو" ما را در این موج وبلاگی یاری نمایند.

یا علی
۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۲ حسین رضائی فرد
خیلی قشنگ بود این مطلب

سلام

مطالب قشنگ بود

ممنون که سرزدید.

منتظر حضور سبزتان هستم

پاسخ:
سلام برشما
آه از غفلت های من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">