"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

دیروز و امروز اشک هایمان جاری 
دیروز از حماسه حضور
و امروز از نتیجه حضور!

تسنیم

نظرات  (۶)

۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۶ ₪ طلـوع آخـر₪
نیستی خواهری...
گریان نباش...
که ماهم صاحبی داریم!
سلام دوست عزیز

میلاد دردانه ی حسین(ع) و روز جوان رو بهتون تبریک می ګم
با یه داستان کوتاه به روزم و در انتظارتون

در ضمن این پستتون خیلیییییییییییی جالب بود

یا حق
(سلام
به حول و قوه الهی عازم دیار کربلایم، از آنجا که توفیق خداحافظی و طلب حلالیت از عزیزان به صورت حضوری حاصل نشد،مصمم شدم لااقل بدین صورت از محضرتان با عرض پوزش از کم توفیقی طلب حلالیت نماییم.
مطمئنا اگر خداوند بزرگ دعای بنده را بپذیرد، دعا گوی همه عزیزان خواهم بود)
---سلام دوستم
متن بالایی رو برام ویرایش کن و بهم ایمیل کن شب واست اس ام اس میزنمش--- یه جواریی باشه که مناسب پیامک بشه
شب سوپرایز میشی اگه بفهمی کی هستم...
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۸ قدیر کیانی
گفتمان: 
حال که انتخابات تمام شد چه باید کرد؟
راهکارهای عملی ارائه دهید؟
امروز گفتمان انقلاب اسلامی چه وظیفه ای دارد؟
http://makin.blog.ir/page/gofteman
حرف دلم بود.....
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۵ محمد علیزاده
خیلی جالب بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">