"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

گفت :ارزشی که برای من قائلی

نشان دهنده ارزش خودت هست!

 

پ ن :وای به حالمان اگر خدا هم اینجور با ما تا کند......

تسنیم

نظرات  (۴)

باسلام
وبلاگ نویس گرامی
وبلاگ شما در قسمت دلنوشته سایت توبنویس قرار دارد
لطفا سایت توبنویس به آدرس tobenvis.com را لینک فرمایید
باتشکر

توبنویس جایی برای نخبگان ... [گل]
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۷ ✿بنـتـ الـهـدی✿
نیستی اجی؟!
دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق
وای به حالمان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">