"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

ماه میارک  امسال را با روضه حماسه ساز کربلا, 

زینب (س )

شروع کنیم

به یاد شیعیانی که  قتل و عام میشوند

مصر,بحرین,میانمار,عراق,لیبی,....

 

 

"آقا ی خوبم "

نگار آشناییم

چه خوب بود امسال افتتاح و ابوحمزه

را با صوت شما میشنیدیم...

 

راستش هر 1400 ساله تو میخوانی 

پس 

خوش آن که میشنود, و

وای بر من

علت غیبت شما!

 

امسال را با روضه زینب (س ) شروع کن

برای من کربلا نرفته هم دعا کن

آخر مرا وصال تو ارباب می کشد

تسنیم

نظرات  (۲)

کربلا، آرزوی من است!
مدد کن حسین جان نشود حسرتم...
آخر مرا وصال تو ارباب می کشد
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">