"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

امروز خیلی دلم سوخت 

برای دانشجو ترم آخری که حتی بلد نبود موس کامپیوتر را بگیرد و امتحان اینترنتی اش را بدهد(یه نفر گذاشتن کنارش)

و برای خروجی دانشگاه هایمان.....! 



.......................

گاهی فکر میکنم اگر این چند سال دانشجویی مطالعات خودم را پیگیری میکردم بیشتر بهم اضاف میشد تا کتا بهای را در دانشگاه بخوانم که در آنها تعریف عدالت از منظر افلاطون را می ستاید و تعریف عدالت از کلام مولا علی (ع) را حتی بیان نمی کند! 


تسنیم

نظرات  (۳)

سلام
مـرسـی که اومدی به وبـم

شما لینک هستید
پاسخ:
سلام
خوواهش
شماهم

سلام

از وبلاگ شما بازدید شد.

مطالب مفیدتون توی سایت .:. وبلر .:. مجمع وبلاگهای ارزشی استان اردبیل درج میشه.

www.weblar.ir/fa
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۶ نیما عتیقی
عجب ... !؟!؟ واقعا اینطور بود ؟!
پاسخ:
واقعا همینطور بود.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">