"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

بنگـــــر از کِـه ,

چِــــه می خواهی؟

قیمـــــتتت تو شاید در اندازه خواســت هایــــت باشد!

در اینجا تورمـــــــــــی نیست 

خـــــــدا منتظر اســــــــــــت

بخــــــــواه.....

تسنیم

نظرات  (۲)

سقوط؛ دل دادن به هر جاذبه ای به غیر از خدا

جاذبه سیب، آدم را به زمین زد…
و جاذبه زمین، سیب را…
فرقی نمی‌کند،
سقوط ، سرنوشتِ دل دادن به هر جاذبه‌ای، غیر از خداست
به جاذبه‌ای می‌اندیشم که پروازم می‌دهد……..
خدا

موفق باشید ......التماس دعا

سلام خدمت شما دوستان و با تشکر از مطالب مفیدتان...

وبلاگ زیبایی دارید... خدا قوت!

خوشحال و البته ممنون می شم اگه به وبلاگ های من هم سر بزنید:

sangarhayekhaki.mihanblog.com

SAGHI171.mihanblog.com

منتظر حضورتون و نیز انتقاداتتون هستم... راهنمائی ام کنید...

 

التماس دعا،

یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">