"سقوط تا عروج"

ســــقوط می کنم تا به پیش تو عـــروج کنم.........
مشخصات بلاگ
"سقوط تا عروج"

و مزاجه من تسنیم.....
عینا یشرب بها المقربون...
و می چشند شراب طهور تسنیم را,..
فقط مقربان درگاه تو!

قرب الی الله منی ,حسین جان!



نویسندگان

با باران زیبایت خیلی شرمنده شدم

فکر میکردم

چرا بار احساسات و شکرگفتن های ما تا این قطرات رحمتت می بارد زیاد میشود؟!

شاید چون نبودش را حس میکنیم!

خدایا نکند روزی نعمت های بی شمار شمارت .....

الهی شکر

 

تسنیم

نظرات  (۱)

سلام

 ممنون که به وبم اومدید

وب جالبی دارید

با تبادل لینک هم موافقم البته اگر شما موافق باشید

 پس منتظر نظرتون هستم

 یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">